תמיד חשבת שאתה יצירתי ובעל יכולות עיצוב מיוחדות? זה הזמן להפוך תחביב למקצוע!

מאז ומתמיד נתנו בני האדם חשיבות רבה למראה החיצוני של הדברים סביבם, כיצד הם מתלבשים ומתאימים את פרטי הלבוש ביניהם, כיצד נראים מקומות המגורים, העבודה והבילוי שלהם, אשר מלבד סיפוק רצונותיהם הפיזיים יתנו דגש רב על סביבה נעימה ויפה המספקת גם את צרכיהם הנפשיים והאסטטיים ונותנים תחושה טובה. מאז ומתמיד הייתה חשיבות גדולה למראהו החיצוני של המוצר ולא רק לדרך השימוש בו. מלבד צורת השימוש הייתה חשיבות למראה יפה ונעים ואסטטי שלו כך שייתן תחושה טובה למשתמשים בו. אפילו המילים הכתובות עוצבו בצורות מעניינות כדי להוסיף עניין לקוראים אותן.

כיום, עם ההתפתחות האדירה של העולם התחזק אף יותר הצורך של האנשים במוצרים מעוצבים שנראים טוב, נעימים לעין בשילוב עם יכולת שימושית טובה, ולכן בשנים האחרונות יש התפתחות רבה של תחום לימודי העיצוב ובוגרי לימודי עיצוב מבוקים לעבודה בתחומים רבים.

תחום העיצוב הוא תחום רחב הכולל בתוכו מספר תחומים ואפשרויות התמחות שונות. לימודי עיצוב מתחלקים לסוגי עיצוב שונים כדוגמת עיצוב אופנה, הכולל עיצוב בגדים ואביזרים, לימודי עיצוב מוצר, לימודי עיצוב תקשורת חזותית, עיצוב גרפי ועוד. אחד מהתחומים העיקריים שבהם מתעסק העיצוב הוא עיצוב פנים הכולל את עיצוב החללים הפנימיים בהם נמצאים האנשים.

לימודי עיצוב מאפשר ללומדים אותם להכיר את עולם העיצוב באופן נרחב, הם מקנים ללומד תפיסת עולם רחבה ומגוון כלים המספקים להם אפשרות התמחויות במגוון סוגי העיצוב השונים.

לימודי עיצוב כוללים את כל מה שיצטרך המעצב העתידי לדעת, תוכנית לימודי עיצוב מכשירה את המעצבים העתידיים בתחומים השונים. היא מתמקדת בלימודי עיצוב פנים הכוללים את כל הדרכים לעיצוב חללים פנימיים תוך התחשבות בדרישות הלקוחות, כיצד להתאים צבעים מרקמים וחפצים, ולהפוך את סביבת המחייה לאזור מעוצב ואסטטי. לימודי עיצוב תעשייתי, תחום עיצובי חדש יחסית המתפתח במהירות בשנים האחרונות, בלימודי עיצוב תעשייתי לומדים כדי לעצב מוצרים ממגוון החומרים הקיימים בעולם, כיצד לבנות מודלים, איך מתרחשים תהליכי הייצור והגימור ועוד. תחום לימודי נוסף הוא עיצוב תקשורת חזותית שגם הוא תחום לימודי המתפתח רבות בשנים האחרונות בעקבות ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה.

כל תחומי העיצוב דורשים חשיבה מקורית ונועזת, יכולת לחלום ויצירתיות.

הקורסים הנלמדים בלימודי עיצוב כוללים לימודים מגוונים בתחומים כללים ותחומים הספציפיים למקצועות העיצוב והאומנות

הסטודיו שלנו מכשיר מעצביים ייחודיים ומקוריים,

במהלך הלימודים נבין כיצד לתרגם את החלומות שלכם למציאות במוצר מוגמר. על ידי נתינת ידע תיאורטי וניסיון מעשי מקיף

הלימודים אינם פשוטים, הם מאוד אינטנסיביים, אך הם גם חוויה עצומה שתאפשר לכם לצאת לעולם הרחב עם כלים ייחודיים

אפשרויות התעסוקה של בוגרי לימודי עיצוב הם רבות ומגוונות, בוגרי לימודי עיצוב מסוגלים להשתלב בקלות בעבודה מאתגרת בתחומי העיצוב הרבים מיד עם סיום לימודיהם. לפרטים צרו איתנו קשר.