מדריך: כל מה שצריך לדעת על עיצוב פנים בסגנון מודרני

עולם עיצוב הבית כולל בתוכו המון סגנונות עיצוב פנים. בואו ננסה לדבר על אחד הסגנונות הפופולאריים ביותר שהינו הסגנון המודרני. במאמר זה, נבין מהו הסגנון המודרני, איך יוצרים אותו בחללים השונים של הבית או הדירה שלכם וכמו כן האם זה באמת הסגנון שמתאים לכם. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

בואו נדבר קצת על העיצוב המודרני

למעשה, מדובר על סגנון עיצוב שמבוסס על האדריכלות המודרנית. הוא מאופיין בבנייה נקייה שמבוססת בעיקרה על צורות גיאומטריות. הוא כולל בתוכו שימוש בקווים נקיים וישרים, ביצירה של איזון בין החומרים וכמו כן בדגש על פונקציונאליות על פני קישוטיות. הסגנון מושתת על אלמנטים פשוטים ועל שילוב חומרים בצורה הטבעית שלהם כמו, זכוכית, עץ, בטון וכו'.

הסגנון המודרני – האם הוא באמת קר ומנוכר?

יש נטייה לחשוב שעיצוב פנים בסגנון מודרני משדר מראה שהינו קר ומנוכר. מה שכן, לא כך הדבר. למעשה, אפשר לייצר תחושה חמימה וביתית גם בשימוש של עיצוב בסגנון מודרני. איך אפשר לעשות זאת? באמצעות שימוש בחומרים שמלכתחילה משדרים חמימות. אחד החומרים הוא עץ. כאשר בוחרים בחומר כמו עץ, אפשר לבחור גוונים חלקים שלו ויחד עם פריטי טקסטיל מתאימים, לצור  אווירה נעימה וחמימה.עיצוב בסגנון מודרני יתאים לחללים פתוחים כמו, המטבח, פינת האוכל והסלון. ניתן לשלב גם אלמנטים כמו, תאורה שקועה, גופי תאורה חלקים, מעקות זכוכית ועוד וכך לייצר עם אותם הפריטים את המראה הגיאומטרי המרחף האופייני לסגנון זה. מבחינת צבעים אופייניים לסגנון זה, אפשר לבחור בגוונים של מוקה, שמנת ואפילו גוונים של שחור. מעבר לכך, אפשר גם לשלב צבעים כמו לבן, אפר, מתכת, זכוכית, זהב וכו'.

סגנון מודרני במטבח

אם רוצים לייצר סגנון מודרני במטבח, יש לבחור חזיתות ישרות ונקיות לארונות המטבח. מעבר לכך, אפשר גם לשלב ידיות אינטגרליות.
על מנת להימנע ממראה קר ומנוכר במטבח, רצוי לשלב אלמנטים שהינם עגולים כמו, גופי תאורה עגולים למשל.

סגנון מודרני בסלון

את חלל הסלון, מומלץ לחלק לאזורים שונים. לדוגמה, אזור הישיבה, אחסון, בידור וכו'. לכל אזור, אפשר לבחור פריטים עם נפח גיאומטרי שונה. נניח באזור הישיבה, לבחור ספות בצורה של "ר", מבחינת שולחן הקפה יש לבחור שולחן בצורה של ריבוע או עיגול ואילו מבחינת המזנון, יש להעדיף מזנון שהינו בצורה של מלבן.
כך למעשה, אנחנו מייצרים גיאומטריה מעניינת בין הפריטים השונים.

סגנון מודרני בחדר השינה

חדר השינה להבדיל מהסלון, הוא חדר קטן יחסית. על כן, ההמלצה היא להשתמש בקווים נקיים. אפשר לעשות זאת על ידי התקנה של טפט בקיר הראשי הנמצא מאחורי המיטה. אפשר להשלים את  המראה המודרני בחדר השינה באמצעות שידות צד, שידת מגירות ועוד. יש לבחור בריהוט צף.
קראו עוד על תוכניות עיצוב פנים.

שורה תחתונה

ניתן לראות שסגנון העיצוב המודרני, יכול להיות לכולם ואפשר לשלב אותו בכל מיני חללים בבית ובדירה. איך האם זה באמת הסגנון שאתם מתחברים אליו? האם הייתם רוצים להכיר סגנונות עיצוב נוספים? אם כן, אנו ממליצים לכם להירשם לקורס עיצוב פנים למתחילים.